- „Tylko jedna rzecz oddziela Cię od sukcesu. To nie doświadczenie, to nie talent…”

To nie doświadczenie. To nie talent. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Mimo, iż może się wydawać, że niektórym przychodzi to zupełnie naturalnie, prawdą jest, iż każdy może nauczyć się podczas komunikacji nawiązywać mocne porozumienie.

Naucz się identyfikować z ludźmi i nawiązywać relacje w taki sposób, by zwiększać swój wpływ na ludzi.

Aby być skutecznym liderem musisz się nauczyć komunikować w sposób, który pozwoli Ci nawiązywać więź z ludźmi.

Poznaj moją autorską metodę porozumiewania się opartą na innowacyjnym i sprawdzonym narzędziu GSAIA, które powstało w oparciu o praktyczny model porozumiewania się wg światowej sławy przywódcy John’a Maxwell’a. Narzędzie pozwala wprowadzić zasady porozumiewania się w organizacji, a także pokazuje 5 praktyk porozumiewania się. Umiejętność porozumiewania z ludźmi to ważny czynnik, decydujący o osiąganiu pełni swoich możliwości.

Poznaj sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu. 

Dzięki temu szkoleniu:

  • dowiesz się jak zrozumieć drugą osobę i zbudować z nią porozumienie w szybki sposób
  • zdobędziesz także umiejętności, by z odwagą podejść do sytuacji konfliktowych i rozwiązać je korzystnie
  • zbudujesz także wizerunek znakomitego rozmówcy, do którego ma się zaufanie.

 

 

Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć

  1. Umiejętność porozumiewania się zwiększa twój zakres wpływu w każdej sytuacji– Kiedy potrafisz się porozumiewać z innymi — sam na sam,w grupie, czy z publicznością — rośnie poczucie wspólnoty, potrafisz tworzyć lepsze zespoły, a Twój wpływ rośnie.
  2. Ludzie, którzy potrafią się porozumiewać z innymi mają lepsze związki, rzadziej wpadają w konflikty i są w stanie załatwić więcej, niż ci, którzy tego nie potrafią. Liderzy, którzy opanowali sztukę porozumiewania się, potrafią przekonująco przedstawiać swoje pomysły i zdobywają więcej zwolenników.
  3. Umiejętność Porozumiewanie się oznacza przede wszystkim koncentrację na innych. Dobrzy komunikatorzy mają na tyle pokory, by przyznać, że nie są ekspertami w każdej dziedzinie. Chodzi im nie o to, by swoją wiedzą robić wrażenie na ludziach, ale by nawiązać z nimi autentyczne połączenie i zyskać szanse wywarcia na nich wpływu. Z takim nastawieniem, zanim zaczną wystąpienie, starają się dobrze zrozumieć publiczność.
  4. Porozumiewanie się to nie tylko słowa – Publiczność reaguje raczej na to jakie uczucia wywołuje w niej mówca, niż na to co mówi. Nasze zachowanie, ton głosu i styl komunikują o wiele więcej, niż słowa. Eksperci twierdzą, że 90% wrażenia jakie robimy nie ma nic wspólnego z tym, co mówimy.
  5. Porozumiewanie się zawsze wymaga energii — Porozumienie jest zawsze kwestią intencji. Reakcja publiczności zawsze będzie proporcjonalna do tego ile zainwestowałeś w przygotowanie się. Nie oczekuj, że weźmiesz mikrofon do ręki, a słuchacze od razu wpadną w zachwyt. Najpierw musisz wyjść do publiczności emocjonalnie, nawiązać kontakt przez dopasowanie przekazu do jej sytuacji.
  6. Osoby potrafiące się porozumiewać robią to dzięki wspólnej płaszczyźnie – Wszelkie pozytywne relacje buduje się na wspólnych zainteresowaniach i wartościach. U ich podstaw leży zgoda, a nie niezgoda. Mimo tego, liderzy często zaniedbują poszukiwanie wspólnej płaszczyzny. Zakładają jakie potrzeby mogą mieć inni ludzie, wpadają w sidła własnych scenariuszy i starają się raczej kontrolować sytuację, niż współpracować.
  7. Osoby komunikatywne ciężko pracują nad tym, by ich przekaz był prosty -Życiowe kwestie potrafią być nieznośnie skomplikowane, a zadaniem lidera jest wprowadzić w nie prostotę i jasność. Każdy potrafi znaleźć problem i wytłumaczyć na czym polega dylemat. Jednak tylko dobry lider umie przedrzeć się przez mgle złożoności i dotrzeć do konkretnego rozwiązania.
  8. Osoby komunikatywne osiągają, porozumienie w sposób atrakcyjny dla wszystkich — Sposób w jaki się komunikujesz często waży bardziej, niż to, co mówisz. Właściwy przekaz nie będzie miał znaczenia, jeśli Twój sposób mówienia uśpi słuchaczy.
  9.  Osoby potrafiące się porozumiewać żyją zgodnie z tym, co mówią, – Na krótką metę ludzie oceniają lidera na podstawie jego umiejętności komunikacyjnych. Na dłuższą metę, ludzie robią to, co widzą, a nie to, co się im mówi. Potrafią wyczuć oszustwo i nie pójdą za liderem, jeśli nie będą ufać jego przekonaniom i charakterowi. Nie wystarczy ciężka praca. Nie wystarczy dobra robota.

 

KIEDY

RAZ W TYGODNIU OD 6 DO 7:30 ALBO 19 DO 20:30 lub sobota i niedziela od 9 do 19

GDZIE

ONLINE NA PLATFORMIE MS TEAMS, LINK ZOSTANIE PRZESŁANY PO REJESTRACJI NA SZKOLENIE I WNIESIENIU OPŁATY

ILOŚĆ SPOTKAŃ:

10

WARTOŚĆ 1 SPOTKANIA

80 PLN

Kto najwięcej skorzysta z warsztatów jak być skutecznym przywódcą zespołów rozproszonych ?

  • przedsiębiorcy,
  • menedżerowie,
  • dyrektorzy,
  • coachowie,
  • liderzy zespołów MLM,
  • prezesi,
  • członkowie zarządów,
  • sprzedawcy,
  • wszyscy ci, którzy pragną wywierać wpływ i osiągać więcej

Uczestnicząc w tych warsztatach otrzymujesz :

Dostęp do prywatnej grupy na Facebooku

Biorę na siebie odpowiedzialność za Twój rozwój. Cała grupa będzie wzajemnie się wspierać, rozwijać i świętować swoje sukcesy

Szczegółowy podręcznik uczestnika

Stanie się on Twoim podręcznikiem z zadaniami, notatkami. Dzięki temu zawsze możesz mieć go blisko siebie, kiedy tylko potrzebujesz wsparcia.

Wsparcie

Biorę na siebie odpowiedzialność za Twój rozwój. Cała grupa będzie wzajemnie się wspierać, rozwijać i świętować swoje sukcesy

Chesz przeszkolić swój zespół ?

Jest możliwość przeszkolenia Twojego zespołu w Twojej organizacji. Wystarczy, że się ze mną skontaktujesz:  latuszekjoanna@gmail.com

O trenerze prowadzącym

Joanna Latuszek
Joanna Latuszek

Jestem trenerem, coachem przywództwa i mówcą w międzynarodowej organizacji zrzeszającej liderów The John Maxwell Team. Jestem trenerem biznesu, coachem ICF ACC, wykładowcą szczecińskiej uczelni i pasjonatką uczenia się.

Pomagam liderom zbudować wizerunek, wspieram ich w rozwoju kompetencji menedżerskich i pomagam wyjść z sytuacji kryzysowych poprzez efektywny coaching 1:1 i nowatorskie warsztaty.

Także od lat wspieram kobiety w budowaniu ich pewności siebie, pomagam zbudować szczęśliwe relacje prywatne i zawodowe dzięki warsztatom i rozmowom pełnym zrozumienia.